Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klinik terapeutycznych, rehabilitacyjnych, czy klinik medycyny estetycznej, stworzyliśmy możłiwość konsturuowania dowolnych pakietów usług. Każdy pakiet składać się może zarówno z usług jednorodnych np. 10 zabiegów na twarz, jak również niejednorodnych składających się z np z 4 usług typu X 2 usług typu "Y" i jednej usługi typu "Z".
Po zakupie odpowiedniego pakietu usług przez pacjenta system pamięta i pilnuje aby pacjent nie przekroczył dopuszczalnej liczby usług za które z góry zapłacił.
Pakiety składać się mogą zarówno z usług publicznych, wewnętrznych jak również z usług typowo pakietowych na które poza pakietem nie mozna się umówić.
Programy lojalnościowe w zostałystworzone głównie z myślą o klinikach medycyny estetycznej gdzie pacjent poprzez lojalne korzystanie z usług kliniki automatycznie może zbierać punkty.
Punkty te przydzielają się automatycznie przy realizacji usług, lub zakupie produktów oferowanych przez klinikę. Punkty także można przydzielać je indywidualnie/uznaniowo za dowolne określone w regulamienie zdarzenia np. polecenie usług kliniki innemu pacjentowi, lub realizację usług w określonych dniach czy godzinach dnia/tygodnia.
W naszym systemie mamy możliwość tworzenia Newslettera, nie tylko w formie tekstowej ale również w formie graficznej. Wbudowany kreator znaczącą ułatwia tworzenie atrakcyjnej treści, a zwoim wyglądem i funkcjonalnością przypomina nam te znane z MS Word. Wiadomości można wysyłać zarówno masowo jak i do określonego odbiorcy. Dzięki stosowanym regułom newsletter „załaduje się” danymi klienta, które znajdują się w systemie jak choćby imię czy nazwisko – przez co wiadomości są spersonalizowane.
Nasz system nie męczy wzroku, ale jednocześnie jest całkowicie czytelny i prosty w obsłudze. Stonowana kolorystyka, odpowiednio duże przyciski, które idealnie sprawdzają się na monitorach dotykowych, pozwalają na wygodną i szybką obsługę pacjentów. System eRecepcji doceniają zarówno młodzi pracownicy recepcji, którzy są przyzwyczajeni do codziennej pracy z komputerem, jak i osoby starsze, dla których to przede wszystkim możliwość uwolnienia się od stert zeszytów. Nie bój się – przeszkolimy w obsłudze Ciebie i Twoich pracowników.
Karta Historii Choroby to dokument, który pozwala lekarzowi uzyskać niezbędną wiedzę o pacjencie. Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, dlatego wygląd elektronicznych kart jest dokładnie taki sam, jak papierowych – lekarz kartkuje strony na komputerze, a tym samym... ma więcej miejsca na biurku.
Wielu właścicieli gabinetów obawia się tego, że rejestracja online pacjentów nie uwzględni zmiany godzin pracy lekarzy bądź ich urlopów. To błędne myślenie – system eRecepcji został stworzony dla ludzi, dlatego to Twoi pracownicy lub Ty sam, możesz wskazać dni, w których pacjenci będą przyjmowani. Nie ma więc zagrożenia, że ktoś wybierze termin, w którym lekarz ma urlop i jest niedostępny.
Każdy dokument wypełniany przez lekarza, musi być autoryzowany. Jak zapewnić uwiarygodnienie dokumentacji? Rozwiązaniem jest podpis elektroniczny – całkowicie bezpieczny i zgodny z prawem. Jeśli go jeszcze nie masz – pomożemy Ci go zdobyć. Dzięki niemu wszystkie dokumenty wręczane pacjentowi, będą wiarygodne, nawet przy zmianie lekarza – nikt nie będzie mógł zakwestionować jego ważności. Każde uzupełnienie karty choroby pacjenta, należy potwierdzić podpisem elektronicznym ze znacznikiem- możesz mieć więc pewność, że nikt nie podrobi tych dokumentów.