+48 501 149 972

Zdarza się, że wizyty są odwoływane – lekarz, czy tego chce czy nie, ma więc przerwę w pracy. Aby wydajnie wykorzystać jego czas spędzony w gabinecie, system eRecepcji pozwala pacjentom zapisywać się za zgodą lekarza na listy rezerwowe. Gdy ktoś odwoła wizytę – pacjent z listy rezerwowej informowany jest o możliwości przyjścia do przychodni we wcześniejszym terminie. To korzyść zarówno dla lekarzy, jak i niecierpliwych pacjentów.

Każda przychodnia boryka się z problemem zapomnianych albo niezrealizowanych wizyt. „Dziury” między wizytami nie są wydajne ani dla lekarza, ani dla gabinetu, dlatego warto spróbować je zredukować. System eRecepcji wysyła każdemu umówionemu pacjentowi e-mail lub SMS, który potwierdza szczegóły rezerwacji. Dodatkową opcją jest wysyłanie powiadomień o zbliżających się wizytach – wygodna pomoc dla zapominalskich.

Karta Historii Choroby to dokument, który pozwala lekarzowi uzyskać niezbędną wiedzę o pacjencie. Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, dlatego wygląd elektronicznych kart jest dokładnie taki sam, jak papierowych – lekarz kartkuje strony na komputerze, a tym samym... ma więcej miejsca na biurku.

Nasz system nie męczy wzroku, ale jednocześnie jest całkowicie czytelny i prosty w obsłudze. Stonowana kolorystyka, odpowiednio duże przyciski, które idealnie sprawdzają się na monitorach dotykowych, pozwalają na wygodną i szybką obsługę pacjentów. System eRecepcji doceniają zarówno młodzi pracownicy recepcji, którzy są przyzwyczajeni do codziennej pracy z komputerem, jak i osoby starsze, dla których to przede wszystkim możliwość uwolnienia się od stert zeszytów. Nie bój się – przeszkolimy w obsłudze Ciebie i Twoich pracowników.

Zmiany terminów wizyt w klasycznej rejestracji zazwyczaj są kłopotliwe. Rejestratorka musi znaleźć odpowiedni zeszyt i wpis, który wykreśla, by wprowadzić go do innego zeszytu... To zajmuje czas i często generuje problemy. Medyczna eRejestracja ułatwia pracę – gdy pacjent dzwoni i prosi o przełożenie wizyty, wszystko jest widoczne na ekranie, a pracownik recepcji nie musi w pośpiechu wertować kartek.

Dla większości pacjentów, kwestia bezpieczeństwa danych jest niezwykle ważne. Możesz ich zapewnić, że wszystkie informacje, które podają pracowników recepcji, zapisywane są zgodnie z kryteriami bezpieczeńsdtwa ustalanego przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Giodo). Żadne dane również nie zginą – kilka razy na dobę tworzone są bowiem kopie zapasowe.

Ustalanie wizyt wymaga pracy z kalendarzem. Zazwyczaj recepcjonistki zmuszone były do pospiesznego wertowania zeszytów i teczek. Teraz, wszystko jest protsze, a problem nieczytelnych zapisków może być rozwiązany. Lekarze pogrupowani są na specjalizacje, dzięki czemu konkretny kalendarz można szybko odnaleźć. System eRececpji oferuje cztery różne widoki kalendarza:

  • dzienny – udostępniający listę pacjentów zapisanych na dany dzień
  • tygodniowy/miesięczny – pokazujący wszystkie wolne i zajęte terminy
  • stanowiskowy – wyświetlający grafiki lekarzy w danym dniu z podziałem na stanowiska

Niezależnie od tego, czy pacjent będzie umawiał się osobiście, przez telefon czy dokona rejestracji online, wybranie wolnego terminu będzie szybkie i proste.

Live Chat Software