+48 501 149 972

Zdarza się, że wizyty są odwoływane – lekarz, czy tego chce czy nie, ma więc przerwę w pracy. Aby wydajnie wykorzystać jego czas spędzony w gabinecie, system eRecepcji pozwala pacjentom zapisywać się za zgodą lekarza na listy rezerwowe. Gdy ktoś zrezygnuje – pacjent z listy rezerwowej informowany jest o możliwości przyjścia do przychodni we wcześniejszym terminie. To korzyść zarówno dla lekarzy, jak i niecierpliwych pacjentów.

Pacjent to też człowiek. Na pewno będzie mu miło, gdy przychodnia okaże pamieć ważnych datach takich jak imieniny, urodziny czy święta. Wbudowana w system baza imion, pozwala na personalizację wiadomości – pani Ania otrzyma więc SMSa o treści „Szanowna Pani Aniu...” To banalne, ale na takich gestach polega właśnie budowanie wizerunku firmy.

To narzedzie, które naprawdę się przydaje. Gdy recepcjonistka potrzebuje potwierdzić wizytę lub z jakiś powodów musi ją odwołać, bez zbędnego logowania, może wysłać wiadomość SMS do pacjenta. Do dyspozycji ma zarówno gotowe szablony, jak i miejsce na indywidualną treść. Pacjenci nie zawsze mogą odebrać telefon – SMS jest szybszą i bezpieczniejszą formą kontaktu.

Każda przychodnia ma obowiązek prowadzenia Księgi Głównej, w której rejestrowane są wszystkie wizyty odbyte w danym dniu. eRecepcja ułatwia i to, mozolne zadanie – system dokonuje zapisu wizyt dla każdej specjalizacji. Ani Ty, ani Twoi pracownicy nie muszą już się tym zajmować. To duża oszczędność czasu i gwarancja tego, że wszystkie rejestry będą jasne i czytelne.

Praca recepcjonistek wymaga często od nich znalezienia danych pacjenta w jak najszybszym czasie.

Wertowanie ręcznie zapisywanych zeszytów nie należy do łatwego zadania. System eRecepcji pozwala jednak na szybkie przeszukanie bazy pacjentów. Pracownik nie musi posiadać wszystkich danych pacjenta – jeśli zapomniał zapisać numeru PESEL, może odnaleźć pacjenta po numerze telefonu, adresie zamieszkania czy imieniu. Wyszukiwarka pozwala na błyskawiczne wyselekcjonowanie wszystkich kobiet o danym imieniu czy mężczyzn w określonym wieku.W praktyce oznacza to, że recepcjoniostka nie musi kontaktować się z pacjentem, poniewż samodzielnie znajdzie jego dane.

Każdy dokument wypełniany przez lekarza, musi być autoryzowany. Jak zapewnić uwiarygodnienie dokumentacji? Rozwiązaniem jest podpis elektroniczny – całkowicie bezpieczny i zgodny z prawem. Jeśli go jeszcze nie masz – pomożemy Ci go zdobyć. Dzięki niemu wszystkie dokumenty wręczane pacjentowi, będą wiarygodne, nawet przy zmianie lekarza – nikt nie będzie mógł zakwestionować jego ważności. Każde uzupełnienie karty choroby pacjenta, należy potwierdzić podpisem elektronicznym ze znacznikiem- możesz mieć więc pewność, że nikt nie podrobi tych dokumentów.

Jeśli prowadzisz rozbudowany gabinet, w którym codziennie ma miejsce wiele wizyt, być może boisz się tego, że na ekranie komputera recepcjonistki zapanuje chaos. Dzięki filtrom godzinowym można łatwo zapanować nad każdym kalendarzem. Te elementy grafiku, które nie są w danym momencie istotne, np. pacjenci już przyjęci w danym dniu albo terminy, w których lekarz nie ma wizyt - „spłaszczą się”, przez co ekran będzie czytelny. Pracownik, wybierając filtr godzinowy, z łatwością może znaleźć potrzebną informację, taką jak nazwisko pacjenta umówionego na dany dzień czy godzinę. W eRecepcji nie ma funkcji, które nie są przemyślane.

Wielu właścicieli gabinetów obawia się tego, że rejestracja online pacjentów nie uwzględni zmiany godzin pracy lekarzy bądź ich urlopów. To błędne myślenie – system eRecepcji został stworzony dla ludzi, dlatego to Twoi pracownicy lub Ty sam, możesz wskazać dni, w których pacjenci będą przyjmowani. Nie ma więc zagrożenia, że ktoś wybierze termin, w którym lekarz ma urlop i jest niedostępny.

Live Chat Software